MEHMET HOŞNUT FUN PAGE

......::::Welcome Mehmet Hoşnut Fun Page:::::.....

Kayıt Olmadığınız Taktirde Konuları ve Linkleri Göremezsiniz.
Ücretsiz Kayıt Olabilirsiniz.
MEHMET HOŞNUT FUN PAGE

Loop,Bass,Sample ve Daha Fazlası Burada

Yenilenen Kadromuzla Yeniden Dahada hızlı Paylaşımlarla Sizlerileyiz.

Sizler İçin En yeni Paylaşımlarda Bulunduk..

********DEMO ÇALIŞMALAR UPLUAD EDİLMİŞTİR*********


Selamlar herkeze

Paylaş
avatar
gadruno
Yeni Üye

Yeni Üye

Erkek
Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 28
Nerden : bursa
İş /Hobi : müzik gitar flamenco elektronik
Lakabı : mak.muh. ogrencisi
Reputation : 0 Points : 0
Kayıt tarihi : 11/02/08

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız:
Nekadar Sitedesin_?:

yenü Selamlar herkeze

Mesaj tarafından gadruno Bir Ptsi Şub. 11, 2008 10:26 am

google üzerinden siteye balıklama bir dalış yaptım Very Happy gerçekten çok güzelmiş. Kuruculara teşekkür ederim.
Ben Bursa' dan Kaya Onur. Sakarya'da mak.muh. öğrencisiyim. Hobi olarak müzikle ugrasiyorum. Bazen iş çıırından çıksada hobi işte Smile
Disc Jockey deilim ama az çok benzer şeyler galiba. (yoksa yanlış yerde mi çare arıyorum ? ) Kayıt yapmaya yeni başladım. AÇıkçası acıncak haldeyim =) Biraz yardıma ihtiyacım var.Hardware ve software konusunda bana yardımcı olabileceginizi düşünüyorum Smile
Bu geçen hafta yaptığım bi kayıt. Adobe Audition 2.0 la klavye ve /klasik gitar + basit bi mikrafon/ la stero girişi kullandım. Umarım beğenirsiniz. İyi kötü , hatta berbat her türlü yoruma açığım Smile Şimdiden ilginize teşekkürler.

rapidshare.com sen_aglama2_mixdown.rar.html
avatar
No Name
Admin

Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 30
Nerden : En Uç Nokta
İş /Hobi : Remix Yapmak
Lakabı : Disk Jet
Reputation : 0 Points : 1111112477
Kayıt tarihi : 18/03/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Türkçe POP
Nekadar Sitedesin_?: Hergün Hergün

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından No Name Bir Ptsi Şub. 11, 2008 8:03 pm

Merhaba Aramıza Hoşgeldin öncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim.Parçanı indiriyorum zaten en başta belirtmişsin yeni başladığını doğal olarak bazı eksiklikler olabilir ama bu hiç de sorun deil yapılan yorumlar ve fikirlerle dahada gelişp amatörce deil profosyonel parçalar da yapa bilirsin.Buradaki çoğu kişi bu işi Hobi veya Sevdikleri için yapıyorlar zaten müzik duygu içerir sevilmeden kesinlikle yapılmaz yapılsada bir şeye yaramaz.Ee Sendede o olduğuna göre gerisi gelir Başarılar...cheers


**************Mehmet HOŞNUT**********
Bizi Takip Edin
avatar
No Name
Admin

Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 30
Nerden : En Uç Nokta
İş /Hobi : Remix Yapmak
Lakabı : Disk Jet
Reputation : 0 Points : 1111112477
Kayıt tarihi : 18/03/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Türkçe POP
Nekadar Sitedesin_?: Hergün Hergün

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından No Name Bir Ptsi Şub. 11, 2008 9:02 pm

Çalışmanı Dinledim Gerçekten Güzel Bir Çalışma Bence İnanıyorumki daha çok fırsatın olsa daha da iiyilerini yapabilirsin.

Buda Benim Parçana editim
Arrow Sen Ağlama-Dj Hoşnut(edit)


**************Mehmet HOŞNUT**********
Bizi Takip Edin
avatar
gadruno
Yeni Üye

Yeni Üye

Erkek
Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 28
Nerden : bursa
İş /Hobi : müzik gitar flamenco elektronik
Lakabı : mak.muh. ogrencisi
Reputation : 0 Points : 0
Kayıt tarihi : 11/02/08

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız:
Nekadar Sitedesin_?:

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından gadruno Bir Ptsi Şub. 11, 2008 10:14 pm

edit için teşekkür ederim.
ritm i nasıl ekliyosunuz böyle bişeyin ustune ? yani benim 2 ana derdim var onlardan biri bu ritm atma işi biri de vokal.. yani mesela bi candan ercetin parcasından candan ercetinin sesini ayıramazmıyım? yani karaokenin tersi gibi bi sistem ?
bişey daha ben daha gerçekçi ritlm leri nasıl atarım ? yani evet güzel olmuş ritm ama böyle bazen kaırıyo. Üstüne mix yapma gibi bişansım varmı ? cunku ister istemez ritm kaçar biri hızlı gider. Gruplarda da bateri grubun kalbidir ya zaten =?
avatar
gadruno
Yeni Üye

Yeni Üye

Erkek
Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 28
Nerden : bursa
İş /Hobi : müzik gitar flamenco elektronik
Lakabı : mak.muh. ogrencisi
Reputation : 0 Points : 0
Kayıt tarihi : 11/02/08

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız:
Nekadar Sitedesin_?:

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından gadruno Bir Ptsi Şub. 11, 2008 10:30 pm

ve kaıyt programı olarak ne öneriyorsun? bu haftasonu tekrar bursa ya gitcem son kez de olsa adobe yi kullanmayı düşünüyorum. candan erçetin sensizlik parçasını yapmayı düşünüyorum zamanım olursa. çünkü 5-6 saatini alıo yeniden yapılandırmak parçayı. zaten ayrı ayrı enstrmanlarla bi 30-40 kere çalıyosun aynı kaydı. bundan önce siteye vermedigim 2 cok cok cok amator kayıt var. bu 3 kayıta bakınca gitarların hep kalitesiz kaydoldugunu dusunuyorum. cunku arada mikrafon var onun kalitesi ve dıs akustik. Bunu yerine elektro gitarla direk stero dan gircem. Ses kartı da malum notebook un onboard ses kartı =) ya elimden şimdilik bu kadar geliyo ama yeterli bilgi sahibi olunca bi midi girişli ses kartı alcam evdeki pc me. en azıdan klavye ler biraz daha rahatlar.
aklıma takılan diğer bir konu: Ben adobe audition 2.0 da sadece 6 kayıt kanalı açabiliyorum. Daha önce adını hatırlamadıgım meshur bi prgram kullanmıstım ama onda da eş zamanlı kayıt yaparken problem çıkıyodu, dinler ken ustune birebir çaldığın mixi deinlerken sen kayıt yaparken oldugundan 1-1,5sn geriden geldiği oluyordu. yani yeni program kurmaya bile cesaretim yok ama adobe yetmiyo bana. Bana bir önerin varmı ?
Son bişi daha var(walla posta posta aklıma geldikce soruyorum umarım kusura bakmıyorsundur ) =)
groove agent diye bi davul programı var piyasada. Hiç bi bilgisayarımda çalıştıramadım içerik olarak benzer bişi varmı * ? görmemişler gibi soru yagmuru oldu bu ama öyle gerçekten "görmemiş" im =)
avatar
No Name
Admin

Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 30
Nerden : En Uç Nokta
İş /Hobi : Remix Yapmak
Lakabı : Disk Jet
Reputation : 0 Points : 1111112477
Kayıt tarihi : 18/03/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Türkçe POP
Nekadar Sitedesin_?: Hergün Hergün

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından No Name Bir Ptsi Şub. 11, 2008 11:48 pm

tekrar merhaba arkadaşım
1-) ritimi müziğe sonradan ekleyeceksen her müziğin ayrı BMP si var ona göre loop larını ayarlayıp müziğe eklliyorsun bunu virtual dj le daha kolay yapabilirsin.

2-)Sesi ayrma diyorsan onu daha profosyonelce yapan bir program çıkmadı ben bir kaç parçayı sözden ayırdım ama bazı yerlerinde sorun var.Ama sonuçda ayırdım;) Enstürümantel ile vocall i birbiriden ayırmak çok zor ama hazır stüdyoda ayırılmış vocall ler enstrümanteller bulursan ancak öyle olur bazı şarkılarınki forumlarda var.

3-) Gelelim kayıt programına senin kullandığın program şuan için ideal ama isterse birde benim sana verdiğimi dene belki budaha işini görebilir.

Sony Acid pro programi mp3'lerimizin üzerinde oynama ,formatlarini değiştirme ve kendi müzik Mixlerinizi olusturmaniza olanak sağlayan yüksek kalitede bir programdir


Part 1


Part 2


Şifre = www.thesaltinez.com



Bunu Kayıtların için kullanabilirisin

__________________________________________________________


**************Mehmet HOŞNUT**********
Bizi Takip Edin
avatar
No Name
Admin

Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 30
Nerden : En Uç Nokta
İş /Hobi : Remix Yapmak
Lakabı : Disk Jet
Reputation : 0 Points : 1111112477
Kayıt tarihi : 18/03/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Türkçe POP
Nekadar Sitedesin_?: Hergün Hergün

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından No Name Bir Ptsi Şub. 11, 2008 11:51 pm

Bu Adobe Audition 1.5 le dediğin gibi müzikle ses ayırıyor ama sen 2.0 kullanıyormuşsun fazla bir fak olmaması lazım bendede 1.5 var çünkü dene bir olmazsa başka bir program daha var kolay gelsin şimdiden....




Şimdide Adobe Audition 1.5'de vocal sesini silelim.Eger program elinizde yoksa sayfa sonundaki linke tiklayip indirebilirsiniz...Hizmette sinir tanimiyoruz.:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Programı çalıştırıyoruz ve File=>Open diyerek parçayı seçiyoruz

Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x768 ve 121KB ) Buraya Tıklayın

Kısa bir beklemeden sonra parça açılacaktır

Şimdi vocal silmek istediginiz bölümü seçin


Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x768 ve 137KB ) Buraya Tıklayın
[/hide]

Seçtikten sonra şu yolları izliyoruz

Effects=>Filters=>Center Channel Extractor


Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x768 ve 143KB ) Buraya Tıklayın



Program burda bize bir hayli seçenek sunuyor örne in acapella , vocal silme , bass silme vs. gibi seçenekler...

Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x768 ve 152KB ) Buraya Tıklayın

Burdan İstedi imiz seçene i seçip kendinize göre istedi iniz ayarları yapıp kısa bir beklemeden sonra sonuca ulaşabilirsiniz.
Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1024x768 ve 139KB ) Buraya Tıklayın

Ve işte Müzik Tamamdır.Şimdi bazı arkadaşlarımız bütün şarkıları kesece ini zannediyorlar. Bu işlem her parçaya uygulanmayabilir. Yüzde yüz verim alamayabilirsiniz. Fakat sizi mutlaka tatmin edecektir. Çünkü işlem yolu bu...Tamamen silme yani md dedikleri olay ise çok farklı bir işlem gerektiriyor.


**************Mehmet HOŞNUT**********
Bizi Takip Edin
avatar
gadruno
Yeni Üye

Yeni Üye

Erkek
Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 28
Nerden : bursa
İş /Hobi : müzik gitar flamenco elektronik
Lakabı : mak.muh. ogrencisi
Reputation : 0 Points : 0
Kayıt tarihi : 11/02/08

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız:
Nekadar Sitedesin_?:

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından gadruno Bir Salı Şub. 12, 2008 12:52 pm

yani vokali ayırmak zor diyosuın :S ? Sad
avatar
No Name
Admin

Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 30
Nerden : En Uç Nokta
İş /Hobi : Remix Yapmak
Lakabı : Disk Jet
Reputation : 0 Points : 1111112477
Kayıt tarihi : 18/03/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Türkçe POP
Nekadar Sitedesin_?: Hergün Hergün

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından No Name Bir Salı Şub. 12, 2008 4:50 pm

evet zor ancak serkartın çok kanallı çıkışa veya stüdyo ortamına sahip olman gerek.


**************Mehmet HOŞNUT**********
Bizi Takip Edin
avatar
TinBalKeş
S.Moderatör

S.Moderatör

Erkek
Mesaj Sayısı : 66
Yaş : 29
Nerden : Sizizn Yanınız
İş /Hobi : Rap rAP rAP rAP
Lakabı : hIMM dÜŞÜNMEM Lazım bAYA
Reputation : 0 Points : 1111112225
Kayıt tarihi : 17/11/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız:
Nekadar Sitedesin_?:

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından TinBalKeş Bir Salı Tem. 22, 2008 8:53 am

Evet Bu Programları birçok profosyonel kullanıyor şuanda.
avatar
meltem
Prenses Mod

Prenses Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 73
Yaş : 27
Nerden : İstanbul
İş /Hobi : Gezmek Tozmak Eylenmek
Lakabı : Öğrenci
Reputation : 0 Points : 2147483647
Kayıt tarihi : 26/12/07

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Rack
Nekadar Sitedesin_?: Yomu?

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından meltem Bir Salı Ekim 21, 2008 11:58 am

evet bu iki programda süperrr
avatar
Dmxrap_06
V.İ.P ÜYE

V.İ.P ÜYE

Erkek
Mesaj Sayısı : 325
Yaş : 23
Nerden : Ankara'dan
İş /Hobi : Rap yapmak beste yapmak
Lakabı : PaVLov]*
Reputation : 0 Points : 2147483647
Kayıt tarihi : 10/01/09

İlgi Alanlarınız
Müzik Tarzınız: Rap,Hip Hop
Nekadar Sitedesin_?: Hergün Hergün

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından Dmxrap_06 Bir Salı Şub. 03, 2009 5:57 pm

ooooooooooo iiiiiiiii miş saol paylaştııın için cheers

Sponsored content

yenü Geri: Selamlar herkeze

Mesaj tarafından Sponsored content

    Similar topics

    -

    Forum Saati Çarş. Kas. 22, 2017 4:28 am